EaseUS MobiSaver | ریکاوری اطلاعات حذف شده گوشی اندروید

EaseUS MobiSaver یک برنامه کابردی برای گوشی های اندوریدی است که توانایی ریکاوری فایل های حذف شده را دارد.در ادامه با آموزش کار با این برنامه همراه ما باشید.

زمانی که یک فایل از روی گوشی شما حذف می‌شود، بلافاصه همه‌ی داده‌های آن پاک نمی‌شوند. درواقع اندروید این فایل را به صورت فضایی خالی می‌شناسد و از این پس آن را با اطلاعات جدید جایگزین می‌کند.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ title=”فهرست مطلب” skipHeadingLevel=”h6,h5,h1″]

پس اولین و مهم‌ترین نکته این است که زمانی که متوجه از دست رفتن اطلاعات خود شدید بلافاصه برای ریکاوری اطلاعات گوشی اندرویدی خود اقدام کنید؛ چرا که هرچقدر مدت زمان بیشتری از پاک شدن فایل‌های شما بگذرد امکان بازیابی آن‌ها کمتر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های ریکاوری موبایل در سال ۲۰۲۳

نکته‌ی مهم دیگر این است که هیچ تضمینی برای بازگشت همه‌ی داده‌ها وجود ندارد و اگر خیلی زود دست به کار شده باشید احتمالا بتوانید بخش زیادی از اطلاعات را برگردانید، اما برگشت همه‌ی داده‌ها کمی بعید به نظر می‌رسد.

در ادامه‌ی این مطلب برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم تا به کمک آن‌ها بتوانید داده‌های از دست رفته‌ی خود را بازیابی کنید و بازیابی اطلاعات گوشی اندروید خود را انجام دهید.

این برنامه‌ها دو دسته کلی دارند، دسته‌ی اول آن‌هایی هستند که بدون نیاز به کامپیوتر می‌توان مستقیما از آن‌ها استفاده کرد و دسته‌ی دوم هم آن‌هایی هستند که از طریق اتصال گوشی به کامپیوتر کار می‌کنند. اموزش کار با برنامه easeus mobisaver for android را هم در ادامه دنبال کنید.

 بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فلش امکان پذیر است؟

به طور کلی بله. همان طور که در بالا هم توضیح دادیم حافظه داخلی گوشی پس از حذف اطلاعات بلافاصله از بین نمی‌رود و شما اگر در فاصله زمانی کمی پس از فلش اقدام به ریکاوری کردن اطلاعات کنید احتمال دارد که بخشی از دیتاهای شما بازیابی شود.

البته باید بدانید که هیچ تضیمنی برای بازگشت همه‌ی اطلاعات وجود ندارد و هر چه زمان بیشتری از فلش گوشی بگذرد احتمال بازیابی اطلاعات کمتر می‌شود.

مطلب مرتبط: dr.fone | ریکاوری گوشی اندوریدی

بازیابی اطلاعات گوشی بعد از ریست فکتوری نیز دقیقا همین حالت را دارد و اگر می‌خواهید احتمال بیشتری برای ریکاوری اطلاعات وجود داشته باشد حتما باید در سریع‌ترین زمان پس از فلش یا ریست فکتوری اقدام به بازیابی اطلاعات کنید.

 معرفی EaseUS MobiSaver

ساده ترین و بهترین برنامه ریکاوری، ‘EaseUS MobiSaver’، این بهترین برنامه برای بازیابی عکس ها، ویدیوها، مخاطبین، پیام ها و چت های واتساپ و مکالمه های شماست که هم از حافظه داخلی و هم SD کارت پشتیبانی می کند.
‏ قالب های عکس پشتیبانی شده: JPG/JPEG, PNG, GIF, BMP, TIF/TIFF.
‏ قالب های فیلم پشتیبانی شده: MP4, 3GP, AVI, MOV

‏ به روز رسانی های نرم افزار:

  • ‏ پشتیبانی از لیست تماس ها و پیام ها
  • ‏ فعال سازی بازیابی عکس و فیلم ها از SD کارت
  • ‏ بهبود بخشیدن عملکرد بازیابی در دستگاه
‏ تا الان EaseUS MobiSaver یکی از بهترین برنامه های ریکاوری اندروید برای عکس، فیلم، مخاطبین و چت های واتساپ شناخته شده است. اگر ناگهانی فایلی را پاک کرده اید نگران نباشید! EaseUS MobiSaver را دانلود کنید، EaseUS MobiSaver به شما کمک می کند تا آن ها را بازیابی کنید، تنها چند کلیک کافی است!

روش استفاده از EaseUS MobiSaver

‏ نوع فایلی که می خواهید بازیابی کنید را از میان عکس، فیلم، پیامک، مخاطبین، لیست تماس، واتساپ و کارت SD انتخاب کنید
‏ – اسکن – در چند دقیقه فایل های شما به طور کامل بازیابی می شود.
‏ – نمایش – فایل های پیدا شده برای شما لیست می شوند و امکان پیش نمایش آنها در طول فرآیند را دارند.
‏ – فیلتر – پس از فرآیند اسکن، می توانید فایل ها را مستقیما فیلتر کنید تا به اطلاعات مورد نظر را به طور دقیق دست پیدا کنید.
‏ – برای عکس ها و فیلم ۴ گزینه وجود دارد: فقط موارد حذف شما را نمایش دهد، فیلتر عکس ها بر اساس حجم آنها، تاریخ، نوع فایل است.
‏ – بازیابی – فایل های مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه ریکاور بزنید.
‏ نکته ها:
‏ MobiSaver می تواند به صورت خودکار تشخیص دهد که گوشی شما روت شده است یا نه. نیازی به روت کردن نیست. ولی اگر می خواهید عکس ها و فیلم ها را بازیابی کنید نیاز به روت دارد.
‏ این برنامه عمیقا حافظه شما را اسکن میکند و فایل ها را به خوبی بازیابی خواهد کرد!

سوالات پرتکرار

  • آیا این برنامه برای ریکاوری پیامک های پاک شده مناسب است؟
    بله.با این برنامه ریکاوری و بازیابی پیامک های حذف شده وجوددارد.
  • ایا با این برنامه می توان شماره تلفن های پاک شده از لیست مخاطبان را بازیابی کرد؟
    بخیر.با برنامه امکان بازیابی انها نیست و لی یک روش ساده استفاده از اکانت گول در گوشی های اندرویدی است.
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)